taxci
 

Janita Ramadhin-Bhagwan

Laatst gewijzigd: 29-03-2021

_T2A6732 - Janita staand.jpg

Mijn naam is Janita Ramadhin-Bhagwan.

Ik ben verantwoordelijk voor het bemannen van de secretariaat van TAXci en bied algemene ondersteuning aan de backoffice. Daarnaast houd ik mij bezig met diverse taken op het gebied   van Compliance, met name de WWFT.

Expertise

  • Juridisch (wet, regelgeving, procedures)
  • Secretariaat
  • Administratie

Specialiteit

  • Cliëntbeheer
  • Compliance (WWFT)
  • Debiteurenbeheer

Taken en verantwoordelijkheden

Als secretaresse ben ik verantwoordelijk voor het secretaraat van TAXci, inclusief het verwerken en archiveren van inkomende post. Stel ik brieven, memo’s, rapporten e.d. op en maak ik deze klaar voor verzending (uitgaande post). Ik beman de telefooncentrale en beheer de CRM databases. Hier hoort het aanmaken van nieuwe cliënten ook bij. Tevens ben ik verantwoordelijk voor de verzorging van onze kantoren in Rotterdam & Amsterdam en het voorraadbeheer daarvan. Daarnaast bied ik algemene ondersteuning aan de backoffice en houd mij bezig met taken op het gebied van Compliance, met name de WWFT (Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme), en bied ik ondersteuning aan nieuwe activiteiten die kunnen worden ontwikkeld.

Werkzaam bij TAXci sinds

1-12-2020


Werkervaring

In 2016 begon ik mijn cariérre als ‘Medewerker Invorderingen Lokale Belastingen’ bij Involon BV. Kort na mijn start ben ik een jaar gedetacheerd geweest bij het Ministerie van Infrastructuur en Milieu in Den Haag en werkte ik voor het Bureau Verontreinigingsheffing Rijkswateren als ‘Aanslagregelaar’. Dit was een tijdelijk opdracht. In 2017 kreeg ik een aanbieding van een half jaar voor een functie bij de Rechtbank in Den Haag, Team Kanton/ Extra Judicieel als ‘Medewerker Verwerken en Behandelen’. Hier ben ik verantwoordelijk geweest voor het opstellen van alle rekening & verantwoordingen en heb ik veel intern en extern contact gehad met andere teams, bewindvoerders en cliënten. Na deze functie ben ik mij gaan richten op de cliëntacceptatie (bij TAXci cliëntbeheer) en heb meerdere opdrachten gekregen bij de Goudse Verzekeringen. Hier heb ik aanvragen beoordeeld met betrekking tot inkomens- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Eind december 2017 een mooi aanbod van één van de Big-4’s. voor de functie als ‘Compliance Consultant’ bij Deloitte Nederland. Voor het Acceptance Centre ben ik betrokken geweest bij  het uitvoeren van het gehele intakeproces van nieuwe opdrachten en het uitbrengen van advies ten behoeve van de acceptatiebeslissing gericht op risicobeperking en de naleving van wet- en regelgeving. Hier hoorde ook WWFT zaken bij. Na twee jaren merkte ik meer behoefte te hebben aan een meer persoonlijke werkcultuur en een organisatie waar de lijnen wat korter zijn. Na een korte tussenstop als ‘Secretaresse’ bij een bouwmaatschappij, ben ik begin december 2020 gestart met mijn huidige functie als ‘Secretaresse/ Compliance Medewerker’ bij Tax Consultants International B.V. De bij mijn eerdere werkgevers opgedane kennis van en ervaring met de WWFT heb ik mee kunnen nemen naar TAXci. Ik merk dat ik bij TAXci mijn werkplezier kan halen uit het ondersteunen van anderen, het uitvoeren van gehele cliënt acceptaties, het contact met de interne en externe stakeholders en een dynamisch takenpakket. Daarbij komen ook mijn kwaliteiten op het gebied van het analyseren van gegevens en het in kaart brengen van de ontwikkelpunten goed van pas.

Opleiding

In 2012 ben ik afgestudeerd als ‘Juridisch Medewerker’ aan het Albeda College te Rotterdam. Hierna heb ik twee jaar een opleiding op het HBO gevolgd.